Naast verkoop en verhuur beschikt Euro Trade over een eigen afdeling Service. Als geen ander weten wij dat de nazorg en service u een goed gevoel moet geven.

Logo ET 24uur transparantSERVICE OP MAAT…

In onze “State of the Art” werkplaats en/of de professionele “mobiele” werkplaats bij u voor de deur kunnen wij allerhande onderhoud, reparaties, kalibraties en keuringen uitvoeren. Met een technische dienst van meer dan 15 man zorgen wij voor vakkundig, snel en kostenbesparend onderhoud. Redgereedschappen of vijzels, pompen of moeraanzetters, hef- of hijswerktuigen, wij maken ongeacht het merk alles weer keurig in orde. Correctief of planmatig, wij nemen u de zorg uit handen voor het complete onderhoudspakket en certificering van uw gereedschappen. In overleg met de klant maken wij een plan van aanpak en zorgen voor de complete afhandeling door middel van ons “tool management systeem”. Indien nodig beschikken wij over een 24-uurs dienst (24/7).

VOORDELEN EURO TRADE:

·         Snelle, vakkundige en vaak kostenbesparende service
·         Reparatie en/of onderhoud van alle merken, ook op locatie
·         Keuring hijs, hef, pneumatisch, elektrisch, hydraulisch etc., ook op locatie
·         Niet merk gebonden
·         24 uurs dienst è24/7
·         Eventueel vervangende tools
·         Tool Management: online inzage in keuringsdata, certificaten overzicht en eventueel locatie van uw tools
·         Eigen bezorgdienst
·         Geen onderzoekskosten bij reparatie
·         Al onze certificaten zijn gratis

Contactpersonen afdeling Service: